Iklankan Blog Anda Disini

Photobucket

Followers

BlogMalaysia.com

Blogged.my
Blog Kita

Total Pageviews

Submit Your Link Here/ Tinggalkan link kat sini ye!

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Apa kata mereka?

Posted by Jutawan Tuesday, July 27, 2010


BEBAS DARI DIABETES SELEPAS 3 BULAN

"Saya adalah salah seorang dari pesakit diabetes di Malaysia. Selepas 3 bulan saya mengambil Golden Noni, saya disahkan bebas dari diabetes! Sungguh Efektif! Dengan hanya 3 sudu makan Golden Noni setiap pagi, dan 3 sudu makan di sebelah petang, saya rasa kurang lapar dan ini dapat membantu saya mengawal berat badan. Golden Noni meningkatkan tenaga badan saya dalam masa yang singkat! Saya lebih bertenaga dan kurang mengantuk seperti sebelumnya. Saya sudah mengamalkan Golden Noni selama 4 tahun, dan saya akan terus mengamalkannya untuk kesihatan yang sempurna. "

Tun Mamat bin Abdul Hamid
53 tahun, Pesara



KADAR DENYUTAN JANTUNG MENURUN


"Saya baru saja cuba Malaysian Noni. Selepas 2 minggu, kadar denyutan jantung menurun ke paras normal kembali. Efeknya sungguh cepat. Saya kagum!"

Encik Fauzi
42 tahun
Quantity Surveyor

MENYEMBUHKAN GASTRIK

"Saya ada gastrik yang teruk sehingga kadang-kadang tak dapat berpuasa semasa Ramadhan. Saya dah cuba banyak produk Noni untuk mengubati gastrik saya ni, tapi kebanyakkan produk itu berbau dan susah untuk saya telan. Selepas saya mencuba Silver Noni, saya rasa ianya berbeza dari produk-produk yang lain. Rasanya manis, dan baunya tidak seperti produk-produk Noni yang lain. Saya bersyukur sebab sekarang saya sudah boleh puasa dan masalah gastrik saya sudah selesai. Saya syorkan untuk anda semua mengamalkan Silver Noni setiap hari. Ia boleh membantu untuk menjaga tahap kesihatan kita dari semasa ke semasa."

Dr. Tajul Anuar Jamaluddin
43 tahun
Pensyarah

BERTENAGA DAN CERGAS SELEPAS BERSALIN

"Saya rasa tidak sehat dan kurang cergas selepas melahirkan anak yang pertama.Semenjak saya minum Nona Manja setiap hari, saya lebih bertenaga dan saya boleh meneruskan aktiviti cergas seperti bersukan. Hubungan saya dan suami juga bertambah baik. Saya suka Nona Manja. Terima kasih Nona Manja!"

Raja Rozida bt Raja Aziz
31 tahun







0 comments

Cuba Try Test Ni

Golden Noni (710 ml) RM 68 sahaja! Golden Noni (30ml x 9) RM 30 sahaja! Nona Manja (250ml) RM 38 sahaja! Malaysian Noni (500ml) RM60 sahaja! Silver Noni (250ml) RM 38.00 sahaja!

Sembang-sembang Jutawan

Kaunter Pelawat